۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت در ۳ ماهه دوم سال ۹۹
وزارت اقتصاد منتشر کرد

گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت در ۳ ماهه دوم سال ۹۹

معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت اقتصاد، در اطلاعیه‌ای از تهیه و ارسال گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی مربوط به سه ماهه دوم سال ۹۹، به رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شادا، از آبان ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر ۲۵ فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه تهیه و به مراجع قانونی ذیربط ارائه شده است.

در این اطلاعیه آمده، در اجرای حکم بند (ب) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای سه ماهه دوم سال ۱۳۹۹، به منظور ارایه به کمیسیون‌های ذیربط در مجلس شورای اسلامی در معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی ‌ها و دارایی‌های مالی عمومی) تهیه و با امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رییس جمهور محترم ارسال شده است.
 
به منظور احصا و گزارش ارقام بدهی‌ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده مذکور از آبان ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر ۲۵ فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها تهیه و به مراجع قانونی ذیربط ارسال شده است.
 
شایان ذکر است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در اجرای بخشنامه شماره ۱۳۶۱۵۱/۵۷ مورخ ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۵ معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور وزارت اقتصاد بیش از ۱۲۳هزار فقره، گزارش از بیش از ۳۵۰۰ نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت شده که مبنای تهیه گزارش‌های مجموعه دولت و شرکت‌های دولتی بوده است.

کد خبر: ۶۳٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha