۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
۳ بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در لرستان راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل تعاون روستایی لرستان:

۳ بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در لرستان راه‌اندازی می‌شود

لرستان- زهره ای، مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در برخی شهرهای لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نادر زهره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح استان اظهار داشت: در حال انجام مطالعات هستیم ولی اگر فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای دریافت مجوز کمک کنند تا پایان سال می‌توانیم بخشی از این بازارچه‌ها را عملیاتی کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: بازارچه‌های محصولات کشاورزی تا پایان امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دلفان و کوهدشت شروع به کار کرده و عملیاتی می‌شوند.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان عنوان کرد: قرار است بازارچه‌های خرم‌آباد در سه منطقه قاضی‌آباد، کریم خان‌زند و اطراف سازمان جهاد کشاورزی احداث شوند ولی باید دید کدام یک عملیاتی خواهند شد.

زهره‌ای تصریح کرد: اگر شهرداری به ما مجوز لازم برای بازارچه ۱۸۰ متری قاضی آباد را بدهد تا پایان سال آن را به بهره‌برداری می‌رسانیم؛ در شهرستان بروجرد هم فضای لازم را داریم و به دنبال این هستیم سریع‌تر آن را راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: در واقع اگر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، مجوز و همکاری لازم را داشته باشند تا پایان امسال ما در شهرستان‌های بروجرد، خرم‌آباد و دلفان، سه الی چهار بازارچه را به بهره‌برداری می‌رسانیم چون ساختمان‌شان آماده است و مشکلی ندارند.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: در نشست و جلساتی که با تمام فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان داشتیم ضرورت راه‌اندازی بازارچه را مطرح کردیم و آنها هم قول همکاری دادند ولی تاکنون نتیجه نگرفته‌ایم؛ ما برای احداث بازارچه‌ها به همکاری شهرداری، جهاد کشاورزی و فرمانداری نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در این بازارچه ها تولیدکننده، باغدار و دامدار مستقیماً محصولات خود را عرضه می‌کنند، افزود: تأمین اعتبار این بازارچه‌ها از منابع داخلی سازمان تعاون روستایی صورت می‌گیرد.

زهره‌ای عنوان کرد: در نظر داریم که این بازارچه ها حداقل ۱۴ یا ۱۵ غرفه را شامل شوند حال باید پیگیری کنیم که ببینیم این موضوع چگونه پیش می‌رود.

کد خبر: ۶۳٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha