۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
واگذاری ۸ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید گاز در ایلام
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد

واگذاری ۸ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید گاز در ایلام

ایلام- شمس اللهی، مدیرعامل شرکت گاز ایلام از واگذاری هشت هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید گاز در ایلام طی سال جاری خبر داد.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۲۴ شهر ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند و تا پایان سال با اتصال دو شهر دیگر، تمامی شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای فصل زمستان برای پایداری شبکه گاز انجام شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ اشتراک گاز جدید در سطح استان واگذار شده است.

شمس اللهی عنوان کرد: این میزان اشتراک مربوط به بخش های خانگی، اماکن مذهبی، صنعتی و تولیدی و کشاورزی، تجاری، دولتی، آموزشی و سایر صنوف بوده است.

وی اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری هشت هزار اشتراک پذیری خانگی، ۲۰ مورد اماکن مذهبی، ۶۰ مورد صنعتی، تولیدی و کشاورزی، ۲۰۰ مورد تجاری و کسب و کار، ۱۰۰ مورد دولتی و آموزشی و سایر صنوف نیز  ۱۲۰ مورد  واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی این شرکت تاکنون بیش از ۱۷۷ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند، تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا این شرکت تاکنون طبق روال گذشته  به امورات مشترکان توجه ویژه داشته است و از طریق واگذاری و برون سپاری خدمات به دفاتر پست و پیشخوان دولت و نیز از طریق میز خدمت الکترونیکی و غیر حضوری خدمات خود به مشتریان را در کمترین زمان ممکن انجام داده است.

کد خبر: ۶۳٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha