۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تامین نهاده های دامی به خوبی انجام گرفته است| قاچاق طلا در کشور وجود ندارد
وزیر صمت در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تامین نهاده های دامی به خوبی انجام گرفته است| قاچاق طلا در کشور وجود ندارد

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: تأمین نهاده‌های دامی توسط وزارت صمت در حال انجام است و تاکنون، تأمین نهاده‌ها به خوبی انجام گرفته است و در سامانه بازارگاه در اختیار وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع قرار گرفته است.

به گزارش بازار، علیرضا رزم حسینی» در حاشیه پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تاکنون در حوزه معادن طلا اقدامات خوبی انجام گرفته است و تولید در این حوزه در حال افزایش است.
وی تصریح کرد: طلا پشتوانه‌ ای قوی برای پول ملی است و با توجه به شرایط کنونی کشور، متقاضی اصلی خرید طلا بانک مرکزی است و تولیدکنندگان بر اساس قیمت جهانی طلای خود را به این بانک می‌ فروشند که این روند باعث شده است قاچاق طلا در کشور وجود نداشته باشد.
رزم حسینی در ادامه، بیان کرد: سامانه‌های الکترونیکی راه اندازی شده اند و تاکنون ۵۵۰ هزار انبار در سراسر کشور در سامانه جامع انبارها ثبت نام کرده اند؛ این سامانه به سامانه جامع تجارت متصل است و روز به روز در حال تکمیل شدن است.

تامین کالا ماموریت اصلی وزارت صمت
وزیر صمت در ادامه، گفت: مأموریت اصلی وزارت صمت شرایط کنونی کشور، تأمین و عرضه به موقع کالا است که بخشی از تأمین کالا مربوط به حوزه واردات است و وارد کنندگان براساس ضوابط در زمینه واردات کالاها اقدام می کنند.
رزم حسینی با اعلام اینکه مصوبه اخیر دولت این روند را تسریع و تسهیل کرده است، اظهار داشت: براساس این مصوبه، صادر کنندگان ارز حاصل از صادرات خود را یا در سامانه نیما می ‌فروشند یا براساس مقررات به واردات کالاهای مورد تأیید وزارت صمت اقدام می‌کنند؛ ارز متقاضی نیز در این بخشنامه گنجانده شده است و هم اکنون در سامانه جامع تجارت فعال و در حال انجام است.
وزیر صمت در پایان، گفت: تأمین نهاده‌های دامی توسط وزارت صمت در حال انجام است و تاکنون، تأمین نهاده‌ها به خوبی انجام گرفته است و در سامانه بازارگاه در اختیار وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع قرار گرفته است و ثبات نسبی به وجود آمده در حوزه مرغ و تخم‌مرغ، نشانگر تأمین به موقع نهاده های دامی است.

کد خبر: ۶۳٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      0 0
      اگر نهاده تامین شده چرا دست ما دامداران نمیرسه؟همینطور پشت میز نشستین واسه خودتون خیالبافی میکنین.هرچی نهاده میفرستین معلوم نیست کجا میره معلوم نیست کی میدزده.همون کارمندای جهاد واسه خودشون و فک و فامیلاشون میدزدن