۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
بودجه غنیمت جنگی نیست؛ مشهود بودن تورم و شکاف طبقاتی در جامعه 
نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس:

بودجه غنیمت جنگی نیست؛ مشهود بودن تورم و شکاف طبقاتی در جامعه 

اردبیل- عباس‌زاده مشکینی، نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه غنیمت جنگی نیست و باید آن را در راستای تحقق عدالت هزینه کنیم.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: عده‌ای در راستای تبدیل بودجه به منافع ذینغعان، گام برداشته‌اند اما باید در نظر داشت که بودجه غنیمت جنگی نیست.

وی تصریح کرد: باید بودجه را در راستای تحقق عدالت در جامعه هزینه کنیم.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باید به دور از هر گونه جناح‌بازی و تبارگرایی باشد بیان کرد: سنگین‌ کردن مسئولیت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ضرورت است و باید در راستای حل مشکلات موجود در جامعه برنامه‌ریزی اساسی انجام یابد.

عباس زاده ادامه داد: باید ظاهر و باطن مسئولان یکی باشد و در راستای رفع محرومیت مناطق حاشیه‌ای، اقدامات در خوری انجام شود.

وی برنامه‌ریزی برای مقابله با محرومیت را یکی از اولویت ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه تورم و شکاف طبقاتی در جامعه کاملاً مشهود است که باید در این زمینه اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار گیرد.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاهش کارآیی و اقتصاد غیربهره‌مند سبب به وجود آمدن شرایط فعلی شده است و لازم است راهکاری اساسی برای توسعه و پیشرفت کشور داشته باشیم.

کد خبر: ۶۳٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha