۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
اعلام سود تلفیقی هزار و ۱۳۳ ریالی برای «فخاس»

اعلام سود تلفیقی هزار و ۱۳۳ ریالی برای «فخاس»

شرکت مجتمع فولاد خراسان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی شش ماهه از سود یک هزار و ۱۳۳ریالی برای هر سهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، «فخاس» در اطلاعیه تلفیقی با اشاره به سود انباشته ۱۶هزار و ۷۱۵میلیارد ریالی اعلام کرد سود شناسایی شده برای هرسهم یک هزار و ۱۳۳ریال است. در حالی که شرکت اصلی سود انباشته را ۱۶هزار و ۲۹۳میلیارد ریال اعلام کرده بود و سود هرسهم آن یک هزار و ۱۰۱ریال اعلام شده است.

در صورت های مالی تلفیقی این شرکت سود عملیاتی ۱۱هزار و ۳۷۷میلیارد ریال و سود خالص ۱۰هزار و ۱۹۶میلیارد ریال منتشر شده است. همچنین در شرکت اصلی نیز سود عملیاتی به ۱۱هزار و ۳۸۹میلیارد ریال و سود خالص آن به ۹هزار و ۹۰۷میلیارد ریال رسید.

شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که تولید و فروش شرکت مطابق با برنامه مصوب با تاکید بر تامین تقاضای داخلی برای محصولات سبک ساختمانی و تامین تقاضای داخلی و فروش صادراتی در خصوص شمش پیش بینی شده است.

همچنین  «فخاس» در توضیحاتی اعلام کرده است که سرمایه گذاری در شرکت بین المللی تولید و توسعه مواد فلزی مربوط به بهره برداری از یک واحد احیاء مستقیم با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال است.

این شرکت پیگیری تکمیل واحد تغلیظ سنگ آهن سنگان و همچنین افزایش سرمایه از مبلغ  ۹ هزار میلیارد ریال به ۱۱هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است که این ۲ اقدام از برنامه های با اهمیت شرکت محسوب می شود.

کد خبر: ۶۳٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha