۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تلاش برای افزایش بودجه عمرانی گلستان در لایحه ۱۴۰۰/ بیمارستان طالقانی ردیف اعتباری گرفت
نماینده مردم گرگان و آق قلا خبر داد:

تلاش برای افزایش بودجه عمرانی گلستان در لایحه ۱۴۰۰/ بیمارستان طالقانی ردیف اعتباری گرفت

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:  در کمیسیون تلفیق تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بودجه عمرانی گلستان در سال آینده افزایش یابد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال‌های اخیر بی‌توجهی، بی‌تدبیری و بی عدالتی سازمان برنامه و بودجه نسبت به تخصیص اعتبارات و بودجه مناسب به استان‌های محروم گلستان، سیستان وبلوچستان، ایلام و خوزستان سبب ایجاد فاصله و افت چشم‌گیر شاخص‌های توسعه‌ای این استان‌ها با استان‌های توسعه یافته کشور شده است.‌

وی با اشاره به اینکه این بی‌عدالتی مانع از توسعه و پیشرفت مناسب این چند استان محروم شده است، افزود: نیاز است در بودجه ۱۴۰۰ این استان‌ها مورد توجه بیشتر دولت و مجلس قرار گیرند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی توضیح داد: هم‌اکنون کلیات بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش بنده و آقای نوروزی (نماینده مردمد علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی) بر این است بتوانیم بودجه عمرانی گلستان در سال آینده را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌ها و پروژه‌های استان مانند راه آهن گرگان مشهد، احیاء خلیج گرگان و ... برای به سرانجام رسیدن نیازمند اعتبار ویژه هستند که تلاش می‌کنیم ردیف اعتباری مجزا به آن‌ها اختصاص یابد.

سنگدوینی با بیان اینکه سد میرداماد (شصت کلاته) در بودجه سال آینده ردیف اعتباری مجزا دارد و اجرای آن در تامین آب شرب بخشی از گرگان و غرب استان موثر است، تصریح کرد: بیمارستان طالقانی گرگان و سد نرماب در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری دارند و امید داریم با اجرای آن‌ها شاهد تحول در استان باشیم.

وی با انتقاد از کم‌کاری برخی از مدیران بیان کرد: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا برخی مدیران ارشد دولتی پشت این بیماری پنهان شده‌اند و بر اثر ناکارآمدی نتوانسته‌اند تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنند، به این مدیران توصیه می‌کنم اگر نمی‌توانند فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند، بروند و خیانت نکنند.‌‍

کد خبر: ۶۳٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha