۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
تغییر نرخ ارز واردات کودهای شیمیایی خسارت سنگینی بر کشاورزان وارد کرده است
نماینده مردم ملایر در مجلس:

تغییر نرخ ارز واردات کودهای شیمیایی خسارت سنگینی بر کشاورزان وارد کرده است

آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و نیازمندی‌های حوزه کشاورزی به قدری زیاد است که با اعتبارات در نظر گرفته شده قابل مقایسه نبوده و اعتبارات این بخش رضایت بخش نیست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص وضعیت بخش کشاورزی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: بخش‌هایی از لایحه بودجه سال آینده در حوزه آب، کشاورزی، زراعت، باغبانی، دامداری و محیط زیست به کمیسیون کشاورزی ارجاع داده شده بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کمیسیون کشاورزی با حضور نمایندگان دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و نماینده دولت تلاش کردیم تا پیشنهاداتی را مصوب کنیم که ارزش ارائه در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده و صحن علنی مجلس شورای اسلامی را داشته باشد، ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم در صحن علنی و کمیسیون تلفیق برروی پیشنهادات ارائه شده صورت می‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اصل لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ایراداتی وارد است، عنوان کرد: مطالبات و نیازمندی‌های حوزه کشاورزی به قدری زیاد است که با اعتبارات در نظر گرفته شده قابل مقایسه نبوده و اعتبارات این بخش رضایت بخش نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر قیمت ارز واردات نهاده‌های کشاورزی مانند کودهای شیمیایی خسارت بسیار زیادی برای کشاورزان به همراه داشته است، تصریح کرد: اعتبارات بخش خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی دارای ابهاماتی است هرچند با اصلاح قانون خرید تضمینی شاهد اتفاقات خوبی می‌شویم.

کد خبر: ۶۳٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha