۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کاهش ۱۷درصدی تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد

کاهش ۱۷درصدی تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‎شرقی گفت: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان در ۹ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده با اعلام اینکه در ۹ ماه گذشته ۱۶۹ میلیون و ۵۳۹ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شد افزود: این تعداد تردد خودرو توسط ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده‌های مختلف استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از کل تردد ثبت شده ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بود و مسیر رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۲۸ میلیون و ۷۵۳هزار پرترددترین جاده‌های استان طی این مدت بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: مسیرهای تبریز- صوفیان با بیش از ۱۳ میلیون و ۶۰۶ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و بناب – مراغه با بیش از سه میلیون و ۸۴۸ هزار تردد به ترتیب در رتبه‌های بعدی پرترددترین جاده‌های استان بودند.

علیزاده با اشاره به اینکه جاده‌های رفت و برگشت میاندوآب – ملکان و ملکان - بناب نیز از دیگر مسیرهای پرتردد استان بودند اظهار کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان با ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۸۸ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال و هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر در سطح جاده‌های مختلف رصد وضعیت تردد استان را انجام می‌دهد.

وی افزود: ۱۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور نیز با پیشرفت بالای ۸۵ درصد در مرحله راه اندازی است.

کد خبر: ۶۳٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha