۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
شهرک‌های صنعتی در گیلان اشباع شده است
رئیس سازمان صمت گیلان:

شهرک‌های صنعتی در گیلان اشباع شده است

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان، بیشترین مشکل شهرک‌های صنعتی استان را کمبود زمین دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی ما اشباع شده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که به رونق تولید و کسب و کار کمک می‌کنند، بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در یک استان مرزی به دلیل اینکه بهترین و نزدیک‌ترین مسیر صادرات به بازارهای اروپایی است، پتانسیل و ظرفیت هایی دارد که می تواند پیشانی و پیشروی توسعه در کشور باشد.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در کشور گفت: با استقرار واحدهای دانش بنیان و صادرات محور در استان تلاش کردیم تا هزینه‌های تمام شده برای سرمایه گذاران به نوعی باشد که با کمترین دغدغه خاطر و دسترسی به اهداف خود در حوزه تولید برسند.

رئیس سازمان صمت گیلان با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی سفید رود یکی از بخش های خصوصی قبل از انقلاب و یکی از ظرفیت های مهم و آبروی استان است افزود: ۴۰ درصد تعهد اشتغال در کشور بر عهده وزارت صمت است و باید با همگرایی و هم افزایی همه کارگروه ها مشکلات غیر اداری بوجود آمده را به کمترین حد ممکن برسانیم.

دلق پوش مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی را در کمبود زمین دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی ما اشباح شده باید به فکر زمین های جدید برای توسعه تولید باشیم.

وی در پایان حل مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی را ضروری دانست و افزود: این سازمان آمادگی آن را دارد که در رفع مشکلات تصفیه خانه و تاسیسات زیربنایی شهرک های صنعتی در سطح ملی و استانی همکاری کامل را داشته باشد.

کد خبر: ۶۳٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha