۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
ولستر به‌زودی به یک هاچ‌بک قلدر بدل می‌شود!
هیوندای به دنبال افزایش توان هاچ‌بک اسپرت خود است 

ولستر به‌زودی به یک هاچ‌بک قلدر بدل می‌شود!

شرکت خودروسازی هیوندای هاچ‌بک سه در اسپرت خود را با قدرت بیشتری به بازار عرضه می‌کند. قرار است نمونه اسپرت‌تر و قدرتمندتر از این هاچ‌بک اسپرت کره‌ای با نام MR۲۳T به‌زودی به بازار آید.

بازار؛ گروه خودرو: شاید نصب یک موتور قدرتمند برای یک هاچ‌بک اسپرت بتواند آن را به پرواز درآید! اما به راستی اگر چنین شود چه در پیش خواهد بود؟ به دور از کنایه و مزاح، شرکت خودروسازی هیوندای هاچ‌بک سه در اسپرت خود را با قدرت بیشتری به بازار عرضه می‌کند. قرار است نمونه اسپرت‌تر و قدرتمندتر از این هاچ‌بک اسپرت کره‌ای با نام MR۲۳T به‌زودی به بازار آید.

تیم قوای محرکه شرکت خودروسازی هیوندای در حال توسعه یک موتور چهارسیلندر ۲.۳لیتری توربوشارژ هستند که نسبت به موتور دولیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم که توانی برابر ۲۷۵اسب‌بخار دارد، قدرت بیشتری خواهد داشت.

ضمن آنکه ساختار هیبرید متوسط با یک موتورالکتریکی با پیشرانه احتراق داخلی هماهنگ خواهد شد تا ۶۰ کیلووات(۸۰ اسب‌بخار) قدرت بیشتر به توان خروجی اضافه کند. بنابراین با این موتور چهارسیلندر ۲.۳لیتری توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم و هماهنگی با موتورالکتریکی مجموع ۴۰۲ اسب‌بخار قدرت با یک گیربکس هشت سرعته جدید هماهنگ خواهد شد.

هرچند که  هیوندای ولستر ۴۰۲ اسب‌بخاری با موتور جدید ۲.۳لیتری تا سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین هیوندای پاورتک اعلام کرده است که احتمال طراحی یک گیربکس ۸سرعته دوکلاچه جدید نیز با هماهنگ سازی هوش مصنوعی برای تعویض دنده‌های آرام‌تر و سریع‌تر نیز وجود خواهد داشت.

کد خبر: ۶۳٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha