۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
مجلس توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارد
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارد

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اعضای کمیسیون متبوعش توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارند، گفت: زنجیره تولید در کشور به هم وابسته است اگر مشکلی برای یکی از این واحدها بوجود آید برای سایر واحدهای صنعتی نیز مشکل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شرکت سبلان گستر تهویه بازدید کرد و در جلسه با مدیران این شرکت مشکلات آنها را با حضور نماینده استاندار و مدیر صنعت استان تهران بررسی کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از مسئولان حاضر در این جلسه خواست تا مشکلات واحدهای تولیدی را در اسرع وقت حل کنند و گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن توجه ویژه ای به رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارند.

وی اضافه کرد: زنجیره تولید در کشور به هم وابسته است اگر مشکلی برای یکی از این واحدها بوجود آید برای سایر واحدهای صنعتی نیز مشکل ایجاد خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر نیاز است مشکلات در کمیسیون صنایع و معادن بررسی و موانع آن حل شود بنده اعلام آمادگی کامل می کنم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید واحدهای صنعتی را مثل یک خانواده دید، اگر یکی از اعضای خانواده دچار مشکل شود باید همه به دنبال حل آن باشیم.

کد خبر: ۶۳٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha