۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری
معاون وزیر کشور اعلام کرد

الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری

جمالی نژاد، معاون وزیر کشور از تعامل مستمر با استانداران و الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور از تعامل مستمر با استانداران و الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری خبر داد و گفت: در این راستا بازدیدها و بازرسی‌های سرزده انجام شده، نواقص شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شده است.

جمالی نژاد با اشاره تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه بلیت از سوی سازمان برنامه و بودجه گفت این مبلغ به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیگیری مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تامین ۵ هزار دستگاه اتوبوس ناوگان درونشهری، گفت: اقدامات اولیه انجام شده است و به زودی این اتوبوس‌ها تامین خواهد شد. همچنین پیشنهاد تهیه هزار دستگاه اتوبوس برای شهرداری‌های تهران و تبریز علاوه بر مصوبه مذکور داده شده است، که در حال پیگیری است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری همچنین از الزام شهرداری‌ها و استانداری‌ها برای حفظ ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد و تصریح کرد: پیگیری‌های اولیه برای انتشار اوراق مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

جمالی نژاد همچنین به طرح ارائه ۶ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به تاکسی داران اشاره کرد و گفت: موانعی برای ارائه ضمانت از سوی تاکسی داران وجود داشت که با رایزنی‌های انجام شده، این موانع برطرف شد و همه تاکسی دارانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۶۳٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha