۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
 قیمت ۱۲ هزار تومانی هر کیلوگرم پرتقال در باغات مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

قیمت ۱۲ هزار تومانی هر کیلوگرم پرتقال در باغات مازندران

ساری- شهیدی فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تداوم روند صادرات مرکبات در استان گفت:قیمت پرتقال در باغات و انبار به ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برداشت مرکبات در استان روزهای پایانی را سپری می کند، وضعیت تولید و صادرات این محصول را خوب دانست و گفت: خوشبختانه سال پررونقی برای مرکبات استان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه قیمت محصول در باغات و انبار نیز به ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است، افزود: روند صادرات به کشورهای مختلف نیز در دست انجام است.

شهیدی فر با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰ کانتینر مرکبات به کشرهای مختلف صادر می شود، افزود: کشورهای همسایه و حاشیه از مقاصد صادراتی به شمار می رود زیرا خواهان مرکبات تازه استان هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه روسیه از جمله کشورهای هدف صادرات محسوب می شود، گفت: صادرات به این کشور به دلیل تعطیلات آغاز سال نو میلادی مقطعی کاهش یافته است.

وی با اشاره به تولید بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن مرکبات در استان اظهار داشت: خوشبختانه میزان ضایعات محصولات کشاورزی از جمله مرکبات کاهش چشمگیری یافته است.

کد خبر: ۶۳٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha