۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
توسعه صنعتی استان همدان نیازمند تامین زیرساخت‌های برق است
معاون استاندار همدان:

توسعه صنعتی استان همدان نیازمند تامین زیرساخت‌های برق است

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از توسعه و تقویت شبکه برق شهرک‌ها، نواحی صنعتی و سایت‌های گلخانه‌ای استان همدان خبر داد و گفت: توسعه صنعتی استان همدان نیازمند تامین زیرساخت‌هایی مانند برق است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ ظاهر پورمجاهد گفت: توسعه صنعتی استان همدان نیازمند تامین زیرساخت‌هایی مانند برق است و تلاش می‌کنیم انرژی مورد نیاز صنایع جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به زودی تامین شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر توسعه و تقویت شبکه برق شهرک های صنعتی رزن، اسدآباد و بهار و همچنین ناحیه صنعتی جوکار و سایت گلخانه‌ای کرفس و صنایع غذایی بهاران در دست اجراست که بخشی از آن به مراحل نهایی رسیده و بخشی دیگر در حال مطالعه و بررسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به تعامل و همکاری شرکت برق باختر در این راستا اشاره کرد و افزود: این شرکت از طریق احداث پستهای ثابت و سیار و یا تقویت خطوط برق انرژی مورد نیاز استان را تامین می کند.

وی گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد زمین مورد نیاز به شرکت برق تحویل داده شده و اکنون در حال طراحی و مطالعه ساخت پست برق در این منطقه هستند.

پورمجاهد با تاکید بر شتاب گرفتن عملیات برق رسانی به صنایع جدید افزود: برق باختر با نصب کلیدخانه در ناحیه صنعتی جوکار اطمینان خاطر داده که تامین برق واحدهای بزرگ تا پایان سال با مشکلی مواجه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: شهرکهای صنعتی رزن و اسدآباد نیز نیازمند تقویت شبکه برق هستند که این مهم در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.

کد خبر: ۶۳٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha