۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کمبود نانوایی و آرد در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

کمبود نانوایی و آرد در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر تداوم نظارت‌ها بر پخت و مصرف آرد یارانه‌ای در واحدهای نانوایی، گفت: کمبود نانوایی و آرد در استان وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، حبیب امین زاده اظهار کرد : تعداد ۶ هزار و ۱۶۵ واحد نانوایی مشمول آرد یارانه‌ای نوع یک و نوع ۲ در آذربایجان شرقی فعال بوده و با احتساب این آمار به ازاء هر ۶۵۰ نفر جمعیت استان یک واحد نانوایی مجاز در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ نانوایی کمبودی در سطح استان متصور نمی باشد، افزود: ماهانه حدود ۳۵ هزار تن آرد نیز بین واحدهای نانوایی مجاز از طریق سامانه های آرد غله استان توزیع می شود و کمبودی نیز در میزان تهیه و توزیع آرد مورد نیاز این واحدها وجود ندارد.

وی ادامه داد: قیمت های آرد دولتی هیچ تغییری نداشته و طبق روال سال گذشته است.

امین زاده از تشکیل گشت های مشترک در قالب کمیته پایش طبق شیوه نامه طراحی شده در معاونت نظارت و بازرسی سازمان خبر داد و گفت: براساس تکالیف ذاتی و دستورات ابلاغی و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان بعد از اعلام نرخ مصوب برای انواع نان در سالجاری، سازمان صمت استان از طریق هماهنگی با سایر دستگاههای متولی اعم از فرمانداری های تابعه استان به همراه کارشناسان ادارات بهداشت محیط، غله و کارشناسان اتحادیه نانوایان با جدیت تداوم گشت های مشترک را دنبال می کنند.

کد خبر: ۶۲٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha