۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی
رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد

آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در عرصه محرومیت‌زدایی آماده همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش بازار، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در آیین اهدای کمک‌های معیشتی و افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: دهک‌های پایین جامعه به واسطه تورم افسارگسیخته، به لحاظ اقتصادی در وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

وی افزود: در بحث کرونا از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به بیماران کرونایی سوال کردم که ایشان گفتند هرچه می‌توانید کمک کنید؛ یعنی سقفی برای این کمک‌ها تعیین نکردند و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه گفت: پاسداران امین مردم هستند و قلبشان برای مردم کشورمان می‌تپد؛ به همین دلیل آماده همکاری با سپاه در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی هستیم؛ به‌عنوان مثال در بحث ساخت خانه محرومان آماده تأمین مصالح ساختمانی هستیم و در کنار آن، برای اهدای وام قرض‌الحسنه و تأمین جهیزیه نیازمندان آمادگی داریم.

فتاح گفت: برای تأمین آمبولانس مناطق محروم و اقلام معیشتی نیز از آمادگی لازم برخورداریم؛ در بحث آبرسانی و راه‌سازی در مناطق مورد اشاره هم آماده همکاری هستیم؛ البته نمونه این همکاری را در طرح آب‌رسانی سپاه در خوزستان داریم.

بنا بر این گزارش، آیین افتتاح سه هزار و ۱۰۴ طرح عمرانی و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار طرح فرهنگی، معیشتی و بهداشتی، اهدای یک‌هزار و ۴۷۰ سری جهیزیه به نیازمندان و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان صبح امروز با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در ستاد این نیرو برگزار شد.

کد خبر: ۶۲٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha