۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
سود هر سهم «شیراز» افزایش اندکی داشت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم «شیراز» افزایش اندکی داشت

شرکت پتروشیمی شیراز در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۲۲۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۲ هزار و ۱۹۰ اعلام شده بود، از افزایش اندکی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی شیراز در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱ هزار و ۳۶۴ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۲۲۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۰۴ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، افزایش ۳۸ ریالی در هر سهم مشاهده می شود. براساس گزارش حسابرسی نشده، سود هر سهم ۲ هزار و ۱۹۰ ریال و سود خالص ۱۱ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال اعلام شده است.

یادآوری می‌شود شیراز در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۹۰ ریال و سود خالص را ۵ هزار و ۵۵۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۶۲٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha