۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
بهره مندی ۹۰ درصدی روستاییان از خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

بهره مندی ۹۰ درصدی روستاییان از خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان

زنجان-جزء قاسمی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان،با بیان اینکه ۶۱۷ روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان استفاده می کنند، گفت:۹۰ درصد بخش روستایی از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یک میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد، گفت: این شرکت به ۲۱ شهر استان خدمات مربوط را ارائه می دهد. 

وی با بیان اینکه  استان زنجان ۹۰۷ روستا دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۶۱۷ روستا با بیش از ۳۰۷ هزار نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب استفاده می کنند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، گفت: در مجموع بیش از ۹۰ درصد بخش روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند و تنها ۱۷۱ روستا مشکل فصلی دارند و علت این امر هم عدم رعایت الگوی مصرف است. 

جزءقاسمی تاکید کرد: در استان زنجان تنها ۲۳ روستا مشکل دائمی آب را دارند. 

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها از اول مهرماه تا ۳۰ آذرماه در استان بیش از ۸۶ میلی متر بوده است، گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش دارد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، ابراز کرد: این میزان بارش نسبت به بلند مدت تغییری نداشته و امیدواریم تاپایان سال میزان بارش ها دراستان تقویت شود. 

جزء قاسمی،بر لزوم مدیریت مصرف آب در استان زنجان تاکید کرد و گفت: از مردم استان درخواست می شود الگوی مصرف را مد نظر قرار داده و برای جلوگیری از بحران آب همکاری کنند.

کد خبر: ۶۲٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha