۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
شکایت از دولت به کمیسیون اصل ۹۰ به دلیل اجرای ناقص قانون «تامین کالای اساسی»
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بازار مطرح کرد

شکایت از دولت به کمیسیون اصل ۹۰ به دلیل اجرای ناقص قانون «تامین کالای اساسی»

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ببینیم دولت در اجرای قانون الزام دولت به تامین کالاهای اساسی رویه خود را پیگیری می کند، در این زمینه به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت خواهیم کرد.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اجرای نادرست قانون الزام دولت به تامین کالاهای اساسی گفت: آنچه مجلس پیروی این طرح اذعان داشته دقیق و مشخص است.

وی با بیان اینکه مصوبات مجلس پیرو این قانون کاملاً معلوم است، تاکید کرد: تمامی بندهای قانون الزام دولت به تامین کالاهای اساسی دقیقاً مشخص کرده که چه مبلغی به چه جامعه هدفی ارائه شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: آنچه که دولت هم اکنون مشغول به اجرای آن است رسما تمرد از قانون است و این مسئله بسیاری از افراد را نگران کرده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: این مسئله حتی برخی از افراد را نگران کرده و برخی از خانواده‌ها به شدت در این رابطه معترض هستند و پیام های پی در پی را به گوش ما نمایندگان می رسانند.

محبی نجم آبادی بیان داشت: حتی در این زمینه عده زیادی از مردم اعتراض داشتند و اذعان دارند که به چه دلیلی مبالغ کمتری دریافت می‌کنند و یا اینکه چرا جز مشمولین این قانون - تامین کالاهای اساسی - نیستند.

ما باید دقیقا بدانیم که چرا دولت از قانون «تامین کالای اساسی» تمرد می کند و قصد دارد این قانون را با تفسیر خود اجرا کند

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: متاسفانه دولتمردان به‌صورت رسمی تمرد از قانون دارند و ما نسبت به این مسئله نگران هستیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: ما باید دقیقا بدانیم که چرا دولت از قانون فوق تمرد می کند و قصد دارد این قانون را با تفسیر خود اجرا کند.

محبی نجم آبادی اظهار داشت: حتی آقای قالیباف در این زمینه اظهارتی داشتند که تلاش کردند تا رئیس جمهور را پیرو اجرای قانون مجاب کنند اما هیچ وقت نگفتند این قانون بدین شکل اجرایی شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر ببینیم دولت در اجرای قانون الزام دولت به تامین کالاهای اساسی رویه خود را پیگیری می کند، در این زمینه به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت خواهیم کرد.

کد خبر: ۶۲٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha