۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
حمایت و تکریم از سرمایه‌گذاران در همدان در حد شعار است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد

حمایت و تکریم از سرمایه‌گذاران در همدان در حد شعار است

همدان - مولوی؛ کارشناس شهرسازی استان همدان بابیان اینکه متاسفانه در استان همدان سرمایه گذاری ها به دلایل مختلف و بی منطق رد یا باطل می‌شوند، گفت: حمایت و تکریم از سرمایه‌گذاران در همدان در حد شعار است.

ابراهیم مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هنوز موضوع جذب سرمایه گذار در استان همدان جدی گرفته نشده است و سرمایه گذاران در بروکراسی اداری سرگردانند، افزود: اینکه جواب استعلام سرمایه‌گذار بیش از چندین ماه یا بیش از یک سال به طول انجامد، بی توجهی به مقوله اشتغال و رونق اقتصادی استان همدان را نشان می دهد.

مولوی با بیان اینکه همدان استان صنعتی نیست، افزود: ایجاد اشتغال در استان همدان به راحتی مقدور نیست، بنابراین نباید اجازه اخلال در مسیر سرمایه‌گذاری داده شود چرا که سرمایه‌گذاری موتور محرکه توسعه‌پایدار است.

وی با اشاره به اینکه هدف در حمایت از سرمایه‌گذار، دور کردن دغدغه از خانواده‌ها و ایجاد امید در جوانان تحصیل کرده با رونق اشتغال است، گفت: متاسفانه در استان همدان حمایت و تکریم سرمایه‌گذار در حد شعار باقی است.

کارشناس شهرسازی استان همدان داشتن تفکر و نگاه توسعه‌ای را از عوامل تحقق رونق اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: دستگاه های مرتبط ‌با حمایت و جذب سرمایه‌گذار باید به این بیندیشند که آرامش جامعه در موقعیت و نقش دادن به انسان‌ها حاصل می‌شود و این زمانی محقق می شود که کارآفرینان و سرمایه‌‍‌گذاران به عنوان فعالان اقتصادی جامعه مورد توجه و حمایت واقعی قرار گیرند و برای تحقق امر سرمایه‌گذاری خط وی آی پی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: مسئولان در همدان تنها شعار دفاع از سرمایه گذار را سر می‌دهند و در عمل چیزی دیده نمی شود به گونه ای که متاسفانه بدون گفتگو و شنیدن سخنان سرمایه‌گذاران؛ این فعالان اقتصادی را رد کرده  و اجازه سرمایه‌گذاری در استان به آنها داده نمی شود که نمونه‌های زیادی از این گونه سرمایه‌گذاران که از همدان فراری داده شده‌اند قابل بیان است.

کارشناس شهرسازی استان همدان موانع سرمایه‌گذاری در همدان را مانع پیشرفت و توسعه پایدار استان همدان برشمرد.

کد خبر: ۶۲٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha