۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مدیران قم از سرمایه‌گذاران حمایت کنند/ من طرف بخش خصوصی هستم
استاندار قم:

مدیران قم از سرمایه‌گذاران حمایت کنند/ من طرف بخش خصوصی هستم

قم- استاندار قم با بیان اینکه به مدیران حامی سرمایه گذاری در قم نیاز داریم، گفت: نباید با بروکراسی ‌های اداری سَد راه فعالیت خیران و سرمایه‌گذاران باشیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه بررسی و پیگیری امور زیرساخت‌های بیمارستانی استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد و به بحث توسعه بیمارستان تخصصی نور اختصاص داشت، اظهار داشت: فلسفه برگزاری این جلسه‌ها، بررسی موانع و حمایت از طرح‌های خیران خواهد بود و باید دنبال این امر باشیم که چگونه و با چه راهکاری این طرح را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: در قوانین ما تبصره و بندهای زیادی دیده می‌شود که باید با کمک همین بند و تبصره‌ها از خیرین حمایت کنیم نه اینکه با بخش‌نامه‌های خشک و بی‌روح سَدی در برابر آنها ‌باشیم باید دنبال بند و تبصره باشیم تا مانعی در راه توسعه این طرح ها ایجاد نشود.

استاندار قم احداث بیمارستان نور را برای استان قم مهم و حیاتی دانست و افزود: باید برای حمایت و پشتیبانی از خیران در چنین طرح هایی همه با هم ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با موضوع بیماری کرونا مشکل های زیادی داریم و هم ‌اکنون نیز گرفتار این بحران هستیم‌، گفت: در اوج بحران به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مدیریت بحران باید چاره‌ای هم برای بحث توسعه زیرساخت‌های درمانی داشته باشیم در این زمینه  مدیریت استان ورود جدی  کرد و بیمارستان امیرالمومنین(ع) به بهره برداری رسید و بیمارستان مادر نیز پیشرفت‌های قابل‌ توجهی داشته است.

سرمست با اشاره به ظرفیت خوب خیران و سرمایه‌گذاران در امر بیمارستان سازی گفت: وجود چنین سرمایه‌گذاران و خیرانی که بخواهند زیرساخت ‌های درمانی استان را توسعه دهند ظرفیت بسیار مهمی است و باید به طور شایسته از این ظرفیت بهره مند و قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه استان نیاز به مدیران شایسته و حامی سرمایه‌گذاران دارد یادآور شد: ما نیاز به مدیرانی داریم که بپرسند که من باید در ادامه کار یک خیر چه کاری باید انجام دهم؟ نباید همه آیین‌ نامه‌ها و بروکراسی‌ها را جلوی راه این خیران سَد نموده و او را از کرده خود پشیمان کنیم.

استاندار قم افزود: در ارتباط با بخش خصوصی به مدیران هشدار دادم اگر اختلافی بین شما و بخش خصوصی اتفاق بیفتد من طرف بخش خصوصی هستم هر چند خود مجری قانون بوده ولی باید پشت کارآفرین باشم.

وی خطاب به مدیران عنوان کرد: بند و تبصره پیدا کنید که چگونه این طرح با چنین حجم سرمایه‌گذاری را باید حمایت کنیم و به مدیران پایین ‌دست خود نیز منتقل کنید به اعتبار اهمیت کار آنها باید حمایت کنیم و خودتان مشاور این طرح‌ها باشید و با این روحیه پشتیبانی کنیم تا باقیات ‌صالحاتی برای ما باشد اما با کوتاهی و کم‌کاری و متوسل شدن به بخشنامه‌ها شرمنده این خیران خواهیم بود.

کد خبر: ۶۲٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha