۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی برای پیگیری حقوق پرستاران

دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی برای پیگیری حقوق پرستاران

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور داد: آن چه را از حقوق و خواسته‌های پرستاران وجود دارد و تاکنون برآورده نشده است، پیگیری کنید.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضائیه افزود: سازمان بازرسی کل کشور باید با همکاری سازمان نظام پرستاری و بخش‌های مربوط در دولت خواسته‌های پرستاران را پیگیری کنند تا ازا ین طریق آن چه در منویات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری بود، پیگیری و عملی شود.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی این موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دهد.

رئیس قوه قضائیه افزود: تجلیل از پرستاران در جایگاه خدمت به مردم، وظیفه همگان است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: امسال پرستاران در خدمتگزاری به مردم خوش درخشیدند و نشان فرشته رحمت که رهبر معظم انقلاب آن را به پرستاران دادند، در حقیقت نشانی ارزشمند است.

وی افزود: از خدمات همه پرستاران تجلیل می‌کنیم و برای همه کسانی که در این راه جان خود را فدا کردند و شهید راه خدمت به مردم شدند، از خدا طلب آمرزش می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه پیگیری حقوق پرستاران را وظیفه همه بخش‌های مربوط دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در دیداری که مدتی قبل و در شرایط کرونایی با نمایندگان جامعه پرستاران کشور داشتیم، نکاتی را مطرح کردند که از همان زمان سازمان بازرسی کل کشور نکات و خواسته‌های آنان را دنبال کرد و گزارش سازمان نظام پرستاری در این باره حکایت از آن دارد که پرستاران به برخی از حقوق و خواسته‌هایی که دنبال آن بوده اند، رسیده اند، اما هنوز بخشی از خواسته‌های آنان محقق نشده است که در فرمایش‌های دیروز رهبر معظم انقلاب نیز آمده بود.

کد خبر: ۶۲٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha