۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
پیش بینی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب همدان در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان اعلام کرد:

پیش بینی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب همدان در سال ۱۴۰۰

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از پیش‌بینی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب همدان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده بابیان اینکه پروژه آب‌رسانی به همدان فعال است، گفت: در بودجه سال جاری برای این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ نیز بودجه ۵۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی‌شده است، افزود: در حال حاضر این پروژه طبق مطالعات از پیش انجام‌شده در حال پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به وضعیت سدهای استان همدان گفت: امسال موفق به افتتاح سد نعمت‌آباد شهرستان اسدآباد با هزینه‌ بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان شدیم که ۱۰ میلیارد تومان آن سال جاری به پروژه تزریق‌شده است.

ستوده بابیان اینکه در خصوص سد خرم رود تویسرکان نیز این پروژه توسط بخش خصوصی در حال انجام است، عنوان کرد: در این پروژه دولت موظف به تخصیص اعتبار نیست بلکه طبق مدل مالی ارائه‌شده بر اساس قرارداد، دولت تضمین خواهد کرد که پس از بهره‌برداری پول هزینه شده را به نحوی به سرمایه‌گذار برگرداند.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث سد گرین نهاوند گفت: برای پیشرفت کار به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان افزود: بر این اساس مذاکره با بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در قالب ماده ۵۶ در دستور کار قرارگرفته است و بانک کشاورزی در قالب کنسرسیوم با بانک‌های صادرات و یکی دیگر از بانک‌ها در این بحث ابراز تمایل کرده‌اند و به دنبال آن هستیم مجوز این کار را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دریافت کنیم تا در قالب ماده ۵۶ بانک‌های عنوان‌شده در حوزه سرمایه‌گذاری ورود کنند.

کد خبر: ۶۲٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha