۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
اتخاذ تدابیری برای معرفی توانمندی های صنعتی در کشور
در شورای اطلاع رسانی وزارت صمت مطرح شد

اتخاذ تدابیری برای معرفی توانمندی های صنعتی در کشور

شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با محوریت بسترسازی برای ترغیب افکار عمومی به توسعه ساخت داخل و ضرورت اتخاذ تدابیری برای معرفی توانمندی های صنعتی در کشور برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علی اصغر پورمحمدی «مشاور وزیر و رییس شورای رسانه و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت» با تاکید بر حضور فعال در فضای رسانه و پیشگامی در تولید محتوا و سوژه های رسانه ای، خواستاراحصاء موضوعات کلیدی از دستاوردها و توانمندی های بخش مولد کشور برای تنویر افکار عمومی شد.

مهدی صادقی نیارکی «معاون امور صنایع وزارت صمت» نیز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش صنعتی کشور بر ضرورت انسجام رسانه ای در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: معرفی توانمندی های صنعتی در کشور از سوی جامعه رسانه ای کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه بستر سازی رسانه ای برای ترغیب جامعه صنعتی به توسعه ساخت داخل را یکی از مهمترین دغدغه های وزارت صمت درفضای رسانه ای برشمرد و افزود: ما با برگزاری میزهای تخصصی توسعه عمق ساخت داخل به معرفی مزیت های داخلی سازی در کشور پرداختیم و تاکنون بیش از ۱۲ میز تخصصی در این راستا برگزار کرده‌ایم، اما در حال حاضر این موضوع در فضای رسانه ای کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

صادقی نیارکی خود اتکایی صنعتی، رسوخ فناوری در زیرساخت های صنعتی و ایجاد خلاقیت و نوآوری در رشته فعالیت های مختلف صنعتی نظیر صنعت ماشین سازی و تجهیزات، مخابرات و... را از جمله موضوعاتی برشمرد که کمتر از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گرفته و این در حالی است که توسعه صنعتی کشور مستلزم پرداختن به این موضوعات کلیدی و راهبردی است.

گفتنی است این نشست با حضور مدیران دفاتر تخصصی معاونت و اعضاء شورای رسانه و اطلاع رسانی وزارت صمت برگزار شد و اعضا شورای رسانه و اطلاع رسانی وزارت صمت به تشریح سیاست ها و برنامه های آتی وزارت صمت در فضای رسانه ای پرداختند و نکاتی برای بهبود فضای رسانه ای و ارتقاء سطح آگاهی جامعه صنعتی و رسانه ای ارائه کردند.

کد خبر: ۶۲٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha