۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
۱۵ هزار میلیارد ریال برای جهش تولید در خراسان رضوی توزیع شد

۱۵ هزار میلیارد ریال برای جهش تولید در خراسان رضوی توزیع شد

مشهد- با توزیع ۱۴ هزار و ۹۳۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال اعتبارات مربوط به ۱۲۰ طرح اقتصادی جهش تولید در خراسان رضوی، روند این اقدام در نشست کارگروه استانی اقتصاد مقاومتی تشریح شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در پی امضای تفاهمنامه‌ای با سازمان برنامه و بودجه کشور و با همت استاندار خراسان رضوی این حجم اعتبار برای تحقق جهش تولید در این استان تامین شده است.

علی رسولیان به نامگذاری  سال جهش تولید و مصوبات ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید در راستای تحقق این با تدوین طرح های جهش تولید استان های کشور اشاره و بیان کرد: در همین چارچوب تفاهم‌نامه طرح های امسال تحقق جهش تولید در استان بین سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری خراسان رضوی منعقد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس ۱۲۰ مورد طرح پیشنهادی جهش تولید مربوط به پنج دستگاه اجرایی خراسان رضوی شامل سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و شرکت توزیع نیروی برق توسط دفتر امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب شدند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی هدف مشخص از اجرای این تفاهمنامه را تکمیل و بهره‌برداری ۱۲۰ طرح جهش تولید در این استان شامل "۲۲ طرح مربوط به حوزه کشاورزی، ۹۴ طرح در بخش صنعت، یک طرح مربوط به تامین برق، دو طرح در حوزه گردشگری و یک طرح مرتبط با امور بسیج سازندگی اعلام و بیان کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۹۳۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال اعتبار بدین منظور تامین شده است.

رسولیان ادامه داد: سهم اعتباری هر بخش از طرحهای مورد اشاره نیز شامل هفت هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای حوزه کشاورزی، هفت هزار و ۱۹۰ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال برای طرحهای بخش صنعت، ۵۰ میلیارد ریال برای طرح تامین برق، ۳۱۰ میلیارد ریال برای حوزه گردشگری و ۷۰ میلیارد ریال برای طرحهای بسیج سازندگی است.

کد خبر: ۶۲٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha