۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
 ضرورت احداث سراهای صنایع دستی در مازندران
معاون استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت احداث سراهای صنایع دستی در مازندران

ساری- رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران احداث سراهای صنایع دستی را برای رونق گردشگری در استان لازم و ضروری دانست.

مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم تهیه کتاب گردشگری برای معرفی مناطق گردشگری استان تاکید کرد و گفت: باید از مواهب گردشگری برای رونق اقتصادی استان بهره گرفت.

وی با اظهار اینکه توجه به گردشگری باید با حفظ محیط زیست باشد، گفت: احداث سراهای گردشگری در استان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و توسعه بومگردی نیز از جمله راههای رونق صنعت گردشگری است.

وی با اشاره به موقعیت های بکر گردشگری در روستاهای استان گفت: مازندران به عنوان مقصد سفر گردشگری است و باید از ظرفیت گردشگری برای جهش تولید بهره گرفت زیرا سالانه میلیون ها نفر به استان سفر می کنند.

رازجویان، آب بندان ها را از جمله ظرفیت های رونق گردشگری در استان یاد کرد و گفت: در استان بیش از ۸۰۰ قطعه آب بندان داریم که می توانند در حوزه های مختلف از جمله بومگردی نقش آفرینی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران وجود ۱۲ هزار هنرمند صنایع دستی را از دیگر ظرفیت های استان برای رونق گردشگری بیان کرد و گفت: باید احداث سراهای صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۶۱٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha