۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۱۸ تن روغن خام به بنادر مازندران وارد شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

۱۸ تن روغن خام به بنادر مازندران وارد شد

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از ورود چهار محموله روغن خوراکی آفتابگردان از روسیه به بنادر استان خبر داد و گفت: ۱۸ هزار تن روغن خام به بنادر وارد شده است.

به گزارش بازار به نقل از غله مازندران، عباسعلی وفایی نژاد با بیان اینکه در سال جاری چهار محموله از روغن خام خوراکی آفتابگردان روسیه وارد بنادر استان شد، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار تن روغن خام خوراکی آفتابگردان که مقرر شد با هماهنگی های صورت گرفته توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وارد بنادر شمالی شد، در بنادر امیرآباد و نوشهر تخلیه و به مراکز ذخیره سازی بارگیری شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون کشتی تجاری «Dahi byul byul» با ظرفیت چهار هزار و ۸۰۰ تن روغن خام خوراکی آفتابگردان به صورت فله از روسیه وارد بندر نوشهر شده و در حال تخلیه است و این میزان واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان برای تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور است.

وی با اشاره به مزایای اجرای عملیـات واردات و ذخیره سازی روغن نباتی خام در استان مازندران اظهار داشت: ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در منطقه و فعال سازی کارخانجات و صنایع مرتبط با آن از مزایای این طرح است.

کد خبر: ۶۱٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha