۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
تقدیر از بنگاه‌های حامی حقوق مصرف کنندگان

تقدیر از بنگاه‌های حامی حقوق مصرف کنندگان

تابش، رییس سازمان حمایت، با حضور در واحدهای اقتصادی برتر سال ۱۳۹۸ در عرصه صنعت و خدمات؛ با اهداء تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان از آنان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا؛ عباس تابش، به دلیل شرایط کرونایی جامعه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جلوگیری از شیوع این بیماری و عدم برگزاری همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اسفندماه سال۱۳۹۸، در یک اقدام و ابتکار جدید برخلاف سنت هرساله با حضور در تعدادی از این بنگاه‌ها با اهداء تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آنان تجلیل به عمل آورد.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان از سوی بنگاههای اقتصادی و تقدیر از زحمات بنگاههایی که موفق به کسب نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده بودند؛ انجام شد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این دیدارها ابراز امیدواری کرد که با توجه به حساسیت های سال ۱۳۹۹ و انتظارات عمومی از خدمات بهتر و فراگیرتر این شرکتها در ارائه خدمات مطلوب، این واحدها قادر باشند مطابق با انتظارات جامعه با برنامه ریزی های مناسب تر و رعایت الزامات حقوق مصرف کنندگان به موفقیتهای چشم گیرتری در ارائه خدمت به مصرف کنندگان نائل شوند.

شایان ذکر است در این آیین تجلیل، شرکتهای ایرانسل، شرکت گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، شرکت خدمات نرم افزاری کامپیوتر طرفه نگار و شرکت جهانگردی و خدمات مسافرتی تعطیلات، از جمله شرکتهایی بودند که به عنوان واحدهای برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین مطابق با ضوابط و شرایط مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان، این شرکتها برای خدمات منتهی به سال ۱۳۹۸ موفق به کسب امتیاز تندیس طلایی شده بودند.

کد خبر: ۶۱٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha