۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
رشد ۶۵ درصدی پروژه اسکله رو-رو در بزرگترین بندر شمال
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد خبر داد:

رشد ۶۵ درصدی پروژه اسکله رو-رو در بزرگترین بندر شمال

ساری- اصل سعیدی، مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به رشد ۶۵ درصدی اسکله رو-رو در بزرگترین بندر شمال کشور گفت: این طرح به سرمایه‌گذاری صادرات محور کمک خواهد کرد.

محمدرضا اصل سعیدی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره آخرین وضعیت پروژه اسکله ریلی و رو رو در این بندر پیشرفت فیزیکی آن را بیش از ۶۵ درصد بیان کرد و گفت: بندر امیرآباد تنها بندری بوده که به این اسکله مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه اسکله رو- رو دارای اهمیت ملی است،رونق حمل کانتینری را از مهمترین برنامه ها ذکر کرد و گفت: برای توسعه سرمایه گذاری در این بندر و منطقه ویژه استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به ورود سرمایه گذاران مختلف به این بندر افزود: این سرمایه گذاران در زمینه احداث صنایع تبدیلی، مخازن برای ترانزیت و فراورده های نفتی و صنایع مرتبط با چوب و کاغذ در حال فعالیت هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد،احداث سیلوها، انبار و مخازن و کارخانه های تولید خوراک دام و تصفیه روغن را از دیگر زمینه فعالیت سرمایه گذاران برشمرد و گفت: این بندر در راستای نیاز بازار منطقه و فرامنطقه ای از سرمایه گذاران دعوت می کند.

وی همچنین بر لزوم ایجاد سرمایه گذاری صادرات محور در اراضی این منطقه ویژه اقتصادی تاکید کرد.

کد خبر: ۶۱٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha