۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
نقش مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در محرومیت زدایی کشور
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد؛

نقش مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در محرومیت زدایی کشور

مراغه- نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری به نقش مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در محرومیت زدایی کشور اشاره کرد و گفت: این ستاد همیشه در حال خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله محمدتقی پورمحمدی دیشب در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شهرستان مراغه گفت: باید از تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام در کشور قدردانی کنیم چراکه همیشه پای کار است.

وی با بیان اینکه این ستاد از ابتدای شیوع ویروس کرونا به محرومان و نیازمندان جامعه خدمت رسانی می کند، گفت: رزمایش همدلی و احسان یکی از کارهای ماندگار در دوران شیوع کرونا بود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری سپس به ساخت واکسن کرونا توسط این ستاد اشاره کرد و ادامه داد: این واکسن تولید داخل که توسط جوانان این کشور  و به همت ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده، یکی از اقدامات ارزشمند است.

پورمحمدی سپس به اقدامات عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام اشاره داشت و افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در تمامی شهرهای کشور در حال خدمت رسانی به نیازمندان و اجرای طرح های مهم عمرانی مثل ساخت مدرسه و احداث خانه برای نیازمندان است.

کد خبر: ۶۱٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha