۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
وجود ۲هزار دستگاه تلفن همگانی در کردستان/ کارت‌های تلفن شارژ می‌شوند
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

وجود ۲هزار دستگاه تلفن همگانی در کردستان/ کارت‌های تلفن شارژ می‌شوند

کردستان- حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از وجود دو هزار و ۱۸۲ دستگاه تلفن همگانی در استان خبرداد و گفت: این دستگاه‌ها فعال و آماده استفاده شهروندان است.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای طرح به روز رسانی کارت های تلفن های همگانی خبرداد و اظهار داشت: این طرح به منظور دسترسی آسان مردم به تلفن های همگانی به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه کارت‌های تلفن همگانی از قابلیت شارژ شدن برخوردار هستند، اضافه کرد: این کارت ها با ثبت تقاضای مشتریان صادر می شود و سپس امکان شارژ مجدد آنها هم وجود دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه  بعد از فعال سازی کارت های تلفن امکان برقراری تماس از طریق تلفن های همگانی وجود دارد، افزود: مشتریان هم با مراجعه به اداره امور مشتریان این شرکت و هم از طریق سایت به نشانی www.tci.ir می توانند نسبت به شارژ کارت های تلفن همگانی خود اقدام کنند.

حکمت با اعلام اینکه دو هزار و ۱۸۲ دستگاه تلفن همگانی در استان نصب و فعال است، گفت: برنامه ای برای حذف یا کاهش این تلفن ها در استان نداریم.

وی اظهار داشت: براساس نیاز شهروندان در مناطق مختلف سطح شهرهای استان اقدام به جابه جایی تلفن های همگانی می کنیم و هر جا مردم تمایل بیشتری به استفاده از آن داشته باشند تعداد دستگاه ها را در این مسیرها افزایش می دهیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بر حفظ و نگهداری تلفن های همگانی تاکید کرد و گفت: این دستگاه تلفن های همگانی از اموال عمومی هستند و بی شک خود مردم از حافظان آنها خواهند بود تا در مواقع ضروری بتوانند از آن استفاده کنند.

متقاضیان کارت های تلفن های همگانی می توانند بعد از ثبت تقاضا با در دست داشتن کارت ملی خود و مراجعه به معاونت تجاری مخابرات منطقه واقع در مخابرات شهرستان سنندج، خیابان فردوسی جنب کتابخانه عمومی ضمن احراز هویت، کارت تلفن را به نام خود دریافت کنند.

کد خبر: ۶۱٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha