۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۱۰۰ درصد شبکه‌های کابلی در زنجان به خودنگهدار تبدیل می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۱۰۰ درصد شبکه‌های کابلی در زنجان به خودنگهدار تبدیل می‌شود

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر از کابل‌های شبکه توزیع  در استان به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، گفت: تا پایان سال در استان ۱۰۰ درصد از شبکه‌های کابلی به خودنگهدار تبدیل می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: به منظور جلوگیری از سرقت و تلفات انرژی، شبکه فشار ضعیف سیمی در زنجان به کابل خودنگهدار جایگزین می شود. 

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر از کابل های شبکه توزیع در زنجان به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، اظهار کرد: تا پایان سال در استان ۱۰۰ درصد از شبکه های کابلی به خودنگهدار تبدیل خواهد شد، لذا انجام این کار در جلوگیری از سرقت انرژی و تلفات انرژی بسیار موثر است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تاکید کرد: در استان شبکه‌های فرسوده شهرها و روستاها به کابل خود نگهدار تبدیل می شود.

علیزاده با بیان اینکه بحث فرسودگی و تلفات انرژی در تمام شبکه های برق همچنان وجود دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی تمام شبکه‌های سیمی توزیع برق سطح استان به کابل خودنگهدار تبدیل می شوند.

وی با بیان اینکه با توسعه کابل های خود نگهدار سرقت کابل‌های برق در استان کاهش می یابد، ابراز داشت: این استان بیش از ۳۴۵ هزار مشترک برق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه درصد زیادی از مصرف برق استان در بخش کشاورزی و صنعت است، گفت: افت ولتاژ برق تا پایان سال ریشه کن می شود.

کد خبر: ۶۱٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha