۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کاهش تقاضا در بازار گوشت/ بارش برف، قاچاق دام را محدود کرد
رئیس اتحادیه توزیع کنندگان گوشت گوسفندی تهران:

کاهش تقاضا در بازار گوشت/ بارش برف، قاچاق دام را محدود کرد

ملکی، رئیس اتحادیه توزیع کنندگان گوشت گوسفندی تهران از کاهش تقاضا در بازار گوشت خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف در مناطق مرزی و مشکلات خروج دام، قاچاق محدود شده است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با اشاره بهثبات قیمت گوشتدر بازار گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه میشود.

وی با بیان اینکه بازار گوشت تعریفی ندارد، افزود: با توجه به پایان ماه و معطوف شدن هزینهها به شب یلدا، خریداری در بازار گوشت نیست.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی در عرضه دام وجود ندارد.

او درباره آخرین وضعیت قاچاق دام بیان کرد: قاچاق دام به سبب اعمال نظارت دستگاههای ذی ربط و بارش برف در مناطق مرزی محدود شده است چرا که به علت شرایط جوی، خروج دام با مشکل روبروست.

ملکی در پایان درباره آینده بازار گوشت تصریح کرد: با محدودیت قاچاق دام، برههای داخل در بازار توزیع میشود که این موضوع به تعادل قیمت کمک میکند.

کد خبر: ۶۱٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha