۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
ثبات قیمت میوه در شب یلدا/ رشد چشمگیر قیمت موز در بازار
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران:

ثبات قیمت میوه در شب یلدا/ رشد چشمگیر قیمت موز در بازار

کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات قیمت میوه در شب یلدا خبر داد و گفت: در شب یلدا اقلامی‌ همچون خرمالو، انار و هندوانه پرمصرف است که امسال به سبب شیوع ویروس کرونا، کاهش دورهمی‌ها و فراوانی بار نوسان چندانی در بازار شب یلدا نخواهیم داشت.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، اسداله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در خصوص افزایش چشمگیر قیمت موز بیان کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو موز در میدان مرکزی میوه و تره بار ۲۴ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است که فروش با نرخ بالاتر از ۳۰ هزار تومان در خرده فروشی ها غیر منطقی نیست.

او با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه میوه های داخلی وجود ندارد، افزود: بنابر بررسی های صورت گرفته، قیمت میوه های داخلی نسبت به هفته گذشته کماکان از ثبات نسبی برخوردار است.

وی قیمت هر کیلو انار شیراز را ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انار دماوند ۱۲ تا ۱۹ هزار تومان، انار ساوه ۸ تا ۱۴ هزار تومان، انار کوهستان ۱۵ تا ۲۱ هزار تومان، خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان، خرمالو شهریار ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، خرمالو کن ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، هندوانه محبوبی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و هندوانه میناب ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کارگر در پایان قیمت میوه در بازار شب یلدا را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فراوانی بار، کمبودی در عرضه وجود ندارد که بر التهاب بازار دامن بزند.

کد خبر: ۶۱٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha