۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
مجلس اقدام دولت در اجرای قانون حمایت معیشتی را به فال نیک می گیرد
نماینده مجلس یازدهم:

مجلس اقدام دولت در اجرای قانون حمایت معیشتی را به فال نیک می گیرد

یوسفی، نماینده مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس اقدام دولت در اجرای قانون حمایت معیشتی را به فال نیک می گیرد گفت: هدف مجلس، رفع موانع بر سر راه دولت برای کمک به مردم است و در شرایط کنونی هم افزایی قوای سه گانه به نفع کشور و مردم است و نمایندگان مجلس بارها بر این مسئله تأکید کرده اند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره پرداخت یارانه معیشتی مجلس، گفت: مجلس این اقدام دولت را به فال نیک می گیرد، هدف نمایندگان از تدوین و تصویب قوانین تنها و تنها رفع مشکلات مردم است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی هم افزایی قوای سه گانه به نفع کشور و مردم است و نمایندگان مجلس بارها بر این مسئله تأکید کرده اند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی با فراهم کردن زمینه های قانونی، راه را برای دولت جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه باز کرد، البته در ۶ ماه اخیر اقدامات مثبتی در این عرصه از جمله طرح جهش تولید مسکن، طرح تأمین کالاهای اساسی، طرح افزایش شرکت های سرمایه ای، طرح مالیات بر خانه های خالی و طرح تأمین قیر رایگان صورت گرفت که تمام این اقدامات به نفع مردم است.

یوسفی گفت: هدف مجلس یازدهم از روز نخست این بود که بتواند با هم افزایی، موانع و مشکلات را از سر راه دولت بردارد، البته جالب بود که دولت نخست اعلام کرد که منابع کافی برای طرح تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد، اما بلافاصله بعد از تصویب قانون مجلس، خود دست به کار شد. این مسئله نشان می دهد که با داشتن روحیه تعاملی و همکاری می توان مشکلات را برطرف کرد.

کد خبر: ۶۱٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha