۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تبدیل ۲۵۰ کیلومتر شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تبدیل ۲۵۰ کیلومتر شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه امسال ۲۵۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان را در دستور کار داریم، گفت: از این میزان؛ سهم شهرستان اسدآباد ۲۵ کیلومتر است که مقدمات کار فراهم شده و در حال پیگیری و انجام است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار با سرپرست فرمانداری اسدآباد  گفت: تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار از جمله اقداماتی است که در شهرستان اسدآباد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: تبدیل شبکه‌ها به کابل خودنگهدار مزایای بسیاری  از قبیل کاهش سرقت، رفع ضعف ولتاژ، ایمن‌سازی شبکه در زمان بحران، زیباسازی مبلمان شهری را در پی دارد.

وی با بیان اینکه امسال ۲۵۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان همدان را در دستور کار داریم، گفت: از این میزان سهم شهرستان اسدآباد ۲۵ کیلومتر است که مقدمات کار فراهم شده و در حال پیگیری و انجام است.

جمشیدی با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۰ نیز ۴۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار را پیشنهاد کرده‌ایم، عنوان کرد: اسدآباد می‌تواند به عنوان پایلوت استان در این زمینه معرفی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در حوزه وصول مطالبات نسبت به دیگر شهرستان‌ها عقب‌تر است، گفت: عمده طلب توزیع برق از ادارات و مشترکین روستایی شهرستان است که در این راستا نیازمند مشارکت و مساعدت فرمانداری برای ترغیب مشترکین به پرداخت بدهی برق مصرفی هستیم.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق، درآمد هزینه‌ای بوده و هر چه در حوزه وصول بهتر عمل شود امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۶۱٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha