۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
۹۰ هزار تن آسفالت در پروژه های راهداری زنجان استفاده شده است
مدیرکل راهداری زنجان:

۹۰ هزار تن آسفالت در پروژه های راهداری زنجان استفاده شده است

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان گفت: از اول سال جاری تاکنون بیش از ۹۰ هزار تن آسفالت در پروژه های راهداری استان استفاده شده است و افزایش قیمت مصالح قیر باعث شده سازمان راهداری با مشکل مواجه شود. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اعتبارات ملی و استانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی سالجاری ۱۱۷ میلیارد تومان مصوب شده بود، گفت: از این میزان تاکنون بیش از ۷۸ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد از اعتبارات پروژه های عمرانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از محل منابع ملی است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: امیدواریم میزان اعتبارات ملی و استانی این سازمان تا پایان سال افزایش یابد که تحقق این مهم باعث اجرای سریع پروژه ها می شود. 

علی اکبری با بیان اینکه از اول سال جاری تاکنون بیش از ۹۰ هزار تن آسفالت در پروژه های راهداری استان استفاده شده است، گفت: افزایش قیمت مصالح قیر باعث شده سازمان راهداری با مشکل مواجه شود. 

وی با بیان اینکه نمک و ماسه مورد نیاز نیز در محل‌های مورد نظر راهداری استان زنجان دپو شده است، ابراز داشت: کل راههای استان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر است و آسفالت ریزی براساس نیاز با برنامه ریزی انجام می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، افزود: رانندگان برای تردد در جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم از جاده‌ها را کسب کنند.

علی اکبری گفت: با رایزنی هایی که انجام گرفته مصوب شده قیر رایگان در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گیرد. 

کد خبر: ۶۱٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha