۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس؛ درگیر و دار مقاومت‌های سرسخت و هیجانی
تحلیل شاخص کل بورس؛

تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس؛ درگیر و دار مقاومت‌های سرسخت و هیجانی

بررسی تکنیکال شاخص کل نشان می دهد، کار برای صعود یکپارچه بورس سخت بوده و برای صعود راه سختی را تا انتهای سال دارد.

بازار؛ گروه بورس: شاخص کل بورس حال بعد از دو مثلث بزرگ کاهشی و یک مثلث کوچکتر افزایشی، تلاش دارد از یک ریز مثلث کاهشی خود را رهانده تا بتواند روند صعودی خود را باز یابد.

مهترین مقاومت کانال این ریز مثلث کاهشی در ناحیه یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد است، اگر بتواند از این ناحیه مقاومتی بگذرد، مقاومت  یک میلیون و ۴۸۰ تا یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد را در پیش دارد، مهمترین مقاومت بعدی در ناحیه یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد بوده که انتظار می رود در آن ناحیه نیز منفی شود، مقاومت بعدی در ناحیه یک میلیون و ۷۴۰ هزار واحد بوده و سپس یک میلیون و ۹۵۰ هزار واحد و سقف تاریخی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد را در پیش دارد.

شاخص کل بورس را از نمادی دورتر مشاهده کرده و مثلث های افزایشی و کاهشی را مشاهده می کنید.

شاخص کل بورس در تایم فریم یک ساعته نیز فرم صعودی گرفته و با حمایت سنکوی بی در ناحیه یک میلیون ۴۴۸ هزار واحد به بالا پرتاب شده است، حالت صعودی در تمام اندیکاتورها به وضوح مشخص شده است.

شاخص کل بورس در تایم فریم هفتگی نقطه ۲میلیون و ۷۰۰ هزار واحد را نشانه گرفته که دیر یا زود به آن خواهد رسید، احتمالا رسیدن به این تارگت در سال ۱۴۰۰ باشد.در تایم فریم روزانه از لحاظ بررسی زمانی ۱۰ روز فرصت است تا یک روند پرقدرت چه منفی و چه مثبت آغاز شود. باید دید این بار قرعه صعود پرقدرت به نام بورس زده می شود یا خیر؟

کد خبر: ۶۱٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha