۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
استقبال از پرداخت مشوق‌های صادراتی در حوزه زیرساخت‌های تجاری
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران مطرح کرد

استقبال از پرداخت مشوق‌های صادراتی در حوزه زیرساخت‌های تجاری

قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت از استقبال سازمان‌های صمت استان‌ها از طرح پرداخت مشوق‌های صادراتی خبر داد و گفت: تاکنون ۴۷ طرح زیرساختی از طریق سازمان‌های صمت استان‌ها به دبیرخانه کارگروه مشوق‌های صادراتی ارسال شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری در این خصوص اظهار داشت: به طرح‌های ارسال شده از سوی سازمان‌های صمت استان‌ها، پس از بررسی و در صورت دارا بودن ضوابط و شرایط بر اساس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی، بودجه مشوق‌های صادراتی تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: لازم است پروژه‌های زیرساختی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و موضوع کمک نیز در  کارگروه توسعه صادرات استان به تصویب رسیده باشد.

قمری گفت: کمک‌های سازمان جهت توسعه و تجهیز آن دسته از پایانه‌های صادراتی و مراکز نمایشگاهی پرداخت خواهد شد که دارای مجوز سازمان توسعه تجارت ایران بوده و موضوع کمک در کارگروه توسعه صادرات استان به تایید رسیده باشد.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی در پایان آخرین مهلت ارسال مدارک و مستندات مربوط به زیرساخت‌های صادراتی را ۱۵ دی‌ماه اعلام کرد و از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به عنوان دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات استان‌ها خواست با هماهنگی دفاتر معین استان‌ها در سازمان توسعه تجارت ایران، نسبت به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات اقدام کنند.

کد خبر: ۶۱٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha