۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
معاملات بورس در زنجان روند صعودی به خود گرفت/ حضور ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی
مدیر تالار بورس منطقه‌ای زنجان:

معاملات بورس در زنجان روند صعودی به خود گرفت/ حضور ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی

زنجان- نجفی، مدیر تالار بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۲۸۶میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۴۲ سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد که نسبت به هفته گذشته رشد ۱۹ درصدی دارد.

اصغر نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در معاملات هفته گذشته تعداد ۲۸۶میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۴۲ سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد، اظهار داشت: حق تقدم جمعا به ارزش بیش از سه هزار و۸۹۱ میلیارد ریال داد و ستد شد که معاملات نسبت به هفته گذشته ۱۹ درصد رشد دارد. 

وی گفت: از میان شرکت‌های معامله شده ۵۵ درصد به خرید و ۴۵ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی بورس منطقه ای زنجان انجام گرفته است.

مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان، با بیان اینکه ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند، تاکید کرد: ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی هم دراستان در سرمایه و بورس حضور دارند. 

نجفی با بیان اینکه جایگاه بورسی این استان در سطح کشور رتبه هشتم می باشد، ابراز داشت: تقویت سواد بورسی مردم در استان مورد تاکید است. 

وی گفت: آموزش در حوزه بازار سرمایه باعث می شود تا افرادی که تازه وارد هستند دچار مشکل نشوند و در بازار بورس فعالیت خوبی را داشته باشد.

کد خبر: ۶۱٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha