۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
مه غلیظ در برخی از جاده‌های زنجان حاکم است/ وقوع کولاک در گردنه‌های کوهستانی
مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان:

مه غلیظ در برخی از جاده‌های زنجان حاکم است/ وقوع کولاک در گردنه‌های کوهستانی

زنجان- محمدی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان گفت: با توجه به بارش برف، مه غلیظ در برخی از جاده‌های استان حاکم و تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف، مه غلیظ در محورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی، زنجان به طارم ، زنجان به قیدار، زنجان به تخت سلیمان و زنجان به تهم و چورزق حاکم است.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود مه، دید افقی برای رانندگان کاهش یافته که در این میان به رانندگان توصیه می‌شود از چراغ مه شکن استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان، با بیان اینکه همچنین مه در گردنه‌های کوهستانی استان بسیار محسوس است، گفت: دید در این محورها بسیار ضعیف است، بنابراین از رانندگان درخواست می شود در این محورها تردد نکنند. 

محمدی همچنین از وقوع کولاک در گردنه های کوهستانی زنجان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به وقوع کولاک رانندگان حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند. 

وی افزود: با توجه به بارش برف، سطح تمام جاده‌های زنجان لغزنده است که در این میان رانندگان، خودروی خود را حتما به زنجیر چرخ مجهز کنند. 

کد خبر: ۶۱٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha