۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
آزادسازی ۱۹۳ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به ارزش ۹۵۰ میلیارد تومان
مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ خبر داد

آزادسازی ۱۹۳ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به ارزش ۹۵۰ میلیارد تومان

کرج- الماسی، مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ از آزادسازی ۱۹۳ هکتار از اراضی کشاورزی تصرف شده در این شهرستان به ارزش ۹۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

ایرج الماسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی فقط طی یک عملیات در روستای رامجین بیش از ۲۱۲ مورد از تغییر کاربری های غیرمجاز اعمال قانون و ۱۹۳ هکتار از اراضی تصرف شده آزادسازی شد.

وی گفت: این تغییر کاربری و تصرف ها شامل بیش از ۳۵۰ مورد دیوارکشی، ۲۴ مورد بنای مسکونی غیرمجاز مسکونی و تجاری، ۱۵ مورد استخر، ۵۰ مورد محوطه سازی و ایجاد معبر بین مزارع، ۱۳ مورد آلاچیق، شش مورد سکو و تراس، ۱۱ مورد انبار و هفت مورد گودبرای برای ساخت بوده است.

الماسی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی آسیب به امنیت غذایی کشور است، تاکید کرد: حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همه ما است. مسئولان جهاد کشاورزی در این راستا با تلاش و نظارت مستمر برای جلوگیری، شناسایی و برخورد با تخلف در این زمینه فعالیت می کنند. اما برای تحقق حفاظت از اراضی مردم نیز باید همراه و کمک مسئولان جهاد باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی اطلاع داده و برای حفظ امنیت تولید و تامین غذایی، کارشناسان این اداره را یاری کنند.  

کد خبر: ۶۱٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha