۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
مسئولان برای رفع موانع کارگاه های تولیدی تلاش مضاعف کنند
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس:

مسئولان برای رفع موانع کارگاه های تولیدی تلاش مضاعف کنند

مراغه- نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برای رفع موانع کارگاه های تولیدی در یک تعامل و همکاری همه جانبه تلاش مضاعف کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، علی علیزاده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان عجب شیر با تاکید بر لزوم پیگیری  مسئولین برای رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی افزود: وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نیست و با توجه به این که معیشت مردم در شرایط کنونی نشان دهنده این وضعیت می باشد، باید مسوولین در جهت حل مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر افزود: مشکلاتی که تحریم‌ها در کشور ایجاد کرده، باعث وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم در کشور حاکم شود که این در بخش تولید و صنعت نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه که فقط تحریم ها  این وضعیت را به وجود نیاورده است، گفت: ما خادم تولیدکنندگان  در عرصه اقتصادی در شرایط کنونی هستیم و به افرادی که  در این وضعیت اقتصادی حتی یک شغل ایجاد می کنند، باید کمک کنیم.

وی به هدف اصلی قانونگذاری مجلس برای تسهیل تولید و رفع مشکلات باشیم، افزود: پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران و دیگر مشکلات شهرستان هستیم.

کد خبر: ۶۱٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha