۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
تمام راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
با وجود بارش ۳۰ سانتی متری برف

تمام راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف ۳۰ سانتی متری، همه راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها انجام می شود.

به گزارش بازار، اروجعلی علیزاده افزود: روز گذشته در سایه تلاش پرسنل راهداری، توقفی در جاده‌های آذربایجان شرقی وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: هر نوع بارش بخصوص برف، در هر صورت راه های روستایی و تردد در آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، ولی امروز این تاثیر زیاد توقف کننده و مشکل ساز نبوده است.

علیزاده اضافه کرد: احتمالا در ارتفاعات هشترود و اهر در مسیرهای خاکی تعدادی از روستاها مشکلی در تردد وجود داشته باشد که در مجموع بیشتر از ۲۰ یا ۲۵ روستا نخواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در شهرستان های اهر و کلیبر شاهد بارش برف به ارتفاع ۳۰ سانتی متر بودیم و ارتفاع در سراب به ۲۰ سانتی متر و در بستان آباد و هشترود به ۱۵ سانتی رسید.

وی با اشاره به ادامه دار بودن بارش ها و برودت هوا و لغزنده و یخبندان بدن جاده ها، از شهروندان خواست حتی الامکان از سفرهای جاده ای خودداری کنند.

وی در عین حال راهکار سفرهای ضروری را نیز به همراه داشتن و مجهز بوده به تجهیزات سفرهای زمستانی دانست و تاکید کرد: هموطنان حتما در سفرهای بین شهری، زنجیر چرخ و سایر تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و از مجهز بودن وسایل نقلیه خود مطمئن و سپس اقدام به سفر کنند.

علیزاده تلفن گویایی ۱۴۱ را نیز به مسافران و رانندگان جاده های پیشنهاد کرد تا هر گونه توقف و حوادث جاده ای را به راهداری اعلام کنند تا در کمترین زمان نسبت به بازگشایی و رفع موانع از سوی همکاران اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: هموطنان قبل از سفر نیز می توانند وضعیت جاده ها را نیز از طریق این تلفن گویا جویا شوند.

کد خبر: ۶۱٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha