۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
تنها کارخانه تولید روغن نباتی هرمزگان در چرخه تولید قرار دارد
سرپرست معاونت امور صنایع هرمزگان:

تنها کارخانه تولید روغن نباتی هرمزگان در چرخه تولید قرار دارد

بندرعباس - نیکان، سرپرست معاونت امور صنایع هرمزگان گفت: تنها کارخانه تولید روغن نباتی استان در چرخه تولید قرار دارد و از ابتدای سال تا کنون، بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن روغن خام دولتی دریافت کرده است.

سیامک نیکان در گفتگو با خبرنگار بازار، ظرفیت مخازن ذخیره سازی مواد اولیه تنها کارخانه تولید روغن نباتی را چهار هزار تن اعلام کرد و افزود: کارخانجات برای تامین مواد اولیه خود، باید اقدام به واردات نمایند و تنها به سهمیه های اختصاصی دولتی نباید اکتفا کنند.

وی بیان داشت: تاکنون یک هزار و ۵۵۰ تن روغن خام به این کارخانه تولید روغن نباتی تخصیص یافته که این کارخانه در۵ مرحله این میزان مواد اولیه را دریافت کرده است.

نیکان تصریح کرد:در مرحله اول ۱۵۰ تن، مرحله دوم ۵۰۰ تن، مرحله سوم ۲۰۰، مرحله چهارم ۵۰۰ تن و مرحله پنجم ۲۰۰ تن، روغن خام به این کارخانه اختصاص داده شد.

وی با اشاره به عرضه روغن تولیدی این کارخانه در سطح استان اظهارداشت: عاملین توزیع توسط ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستانها به  کارخانه معرفی و سهمیه شهرستان خود را جذب و در سطح آن شهرستان توزیع می گردد.

نیکان گفت: روغن تولید شد در این کارخانه تولید روغن نباتی درهرمزگان به شهرستانهای جاسک، سیریک، رودان، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک، پارسیان، قشم، ابوموسی و بندرعباس جهت توزیع ارسال و توسط عاملین توزیع سطح شهرستانها توزیع گردید.

سرپرست امور صنایع سازمان صمت هرمزگان افزود: ظرفیت تولید انواع روغن این کارخانه هرمزگانی ۳۱ هزار تن در سال است.

نیکان دیگر ظرفیت های تولید این کارخانه را انواع ظروف و بطری دانست و اظهار داشت: ظرفیت تولید بطری  petیکهزار و ۳۵۰ تن در سال، ظروف پلی اتیلن: یکهزار و ۸۰۰ تن در سال و ظروف گالن فلزی یکهزار و ۹۳۶ تن در سال است که می توان به آنها اشاره کرد.

کد خبر: ۶۱٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha