۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مشکلات هفت طرح کلان اقتصادی در خراسان رضوی بررسی شد

مشکلات هفت طرح کلان اقتصادی در خراسان رضوی بررسی شد

مشهد- کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مشکلات هفت طرح کلان اقتصادی به ارزش بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را بررسی و برای آنها راهکارهای لازم را پیش‌بینی کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بعد از نشست این کارگروه گفت: هفت طرح کلان اقتصادی و سرمایه‌گذاری به ارزش هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هشت هزار و ۱۰۵ نفر در این نشست بررسی شد.

علی رسولیان اظهار کرد:  این طرح‌ها در قالب کشتارگاه صنعتی، مجتمع تجاری و گردشگری، واحدهای خدمات فنی و مهندسی در حوزه صنعت و معدن، اقامتگاه سنتی، مجموعه فرهنگی و گردشگری، تولید پنتااریتروتول، تولید رب انار و آبمیوه است که در شهرستان‌های کاشمر، چناران، گناباد، (خرو) نیشابور، (سنگان) خواف، مشهد و فریمان اجرا شده است.

وی بیان کرد: مشکلات این طرح‌ها یا درخواست سرمایه‌گذاران آنها درباره موضوعاتی از جمله نداشتن مجوز ساخت، بدهی به شرکت برق، نداشتن مجوز اولیه برای شروع طرح، برخورداری از صدور پایان کار شهرداری بدون عوارض تغییر کاربری، فرآیند صدور موافقت اصولی و پروانه بهره برداری در سامانه مربوط به وزارت میراث فرهنگی، تخصیص آب در شهرک صنعتی و اختصاص تسهیلات ترجیحی بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برای حل مشکلات این طرح‌ها راهکارهای لازم در نظر گرفته شد و به تصویب کارگروه ستاد تسهیل رسید یا به کارگروه دیگری ارجاع داده شد تا فرآیند قانونی آن طی شود.

رسولیان یادآور شد: اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الزامی است.

کد خبر: ۶۱٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha