۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
مشکلی برای حمل واکسن کرونا نداریم
وزیر راه و شهرسازی:

مشکلی برای حمل واکسن کرونا نداریم

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هر لحظه که وزارت بهداشت مقصد را اعلام کند آماده جابجایی و وارد کردن واکسن کرونا می شویم.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص آمادگی این وزارتخانه برای حمل واکسن کرونا، گفت: مشکل جابجایی واکسن کرونا را نداریم و هر لحظه که وزارت بهداشت مقصد را اعلام کند آماده جابجایی و وارد کردن واکسن می‌شویم.

وی ادامه داد: مسئولی که در وزارت بهداشت آن صحبت را مطرح کردند به ما نگفتند و ما اطلاع نداریم این فرد با چه کسی صحبت کرده است.

پیش‌تر «مصطفی قانعی» رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در برنامه‌ای تلویزیونی گفته بود ایران در اتحادیه جهانی واکسن کرونا (کوواکس) اعلام کرده که واکسن فایزر را نمی‌خواهد چرا که این واکسن به شرایط و الزاماتی مانند زنجیره سرد منفی ۷۰ درجه نیاز دارد و این امکانات در هواپیماها و سیستم حمل و نقل ما وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی هم چنین روز گذشته در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «اخیرا یکی از مسئولان اعلام داشته است که ایرلاین‌های ایرانی امکان حمل واکسن‌های کرونا را به کشور ندارند، آیا این موضوع صحت دارد؟»، گفت: ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مشکلی برای جابه‌جایی و حمل واکسن کرونا ندارند و ما آمادگی حمل و جابه‌جایی این واکسن را داریم.

کد خبر: ۶۱٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha