۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
تصویب الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قم
در شورای برنامه ریزی و توسعه قم مطرح شد؛

تصویب الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قم

قم - الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی دولتی برای طرح اقدام ملی مسکن در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه به ریاست استاندار قم به تصویب رسید.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم که امروز پنج‌شنبه در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه استان قم از ابتدای اجرای طرح اقدام ملی مسکن از پیشگامان این طرح بوده خاطرنشان کرد: با تصویب الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی دولتی برای طرح ملی اقدام مسکن در استان مشکلات بوجود آمده در این طرح مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم حفاظت از فضای سبز و باغات استان قم گفت: مخالفت شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تفکیک و تغییر کاربری باغ ۳۰ متری قائم را نشانگر عزم مدیریت استان برای احیاء و حفاظت از منابع طبیعی و باغات قم است.

استاندار قم همچنین توسعه متوازن در همه مناطق قم را ضروری دانست و با اشاره به فقر پروژه‌های گردشگری در برخی مناطق قم، تصریح کرد:‌ طرح‌های گردشگری در تمام سطح شهر قم بایستی اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پژوهش محوری برنامه‌های مدیران، گفت: پژوهش محوری در برنامه‌های اجرایی مدیران باید یک اولویت اساسی باشد.

شایان ذکر است پس از پیگیری‌های متعدد استاندار قم از وزارت راه و شهرسازی برای احقاق حق مردم شریف استان قم مقرر شد تا شورای برنامه ریزی و توسعه استان نسبت به اختصاص اراضی مطلوب برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اقدام نماید.

در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه الحاق این اراضی تصویب شد که پس از اخذ مجوز شورای عالی شهرسازی کشور نسبت به اجرای فرآیند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ویژه متقاضیان قمی خصوصا متقاضیانی که در شهرک امیرکبیر اراک ثبت نام نموده اند اقدام خواهد شد.

این طرح الحاقی با ۱۵ رأی موافق و ۳ رأی مخالف اعضای دارای حق رأی در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم به تصویب رسید.

کد خبر: ۶۱٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha