۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
آغاز بکار ۲ نمایشگاه مجازی حمل و نقل و صنایع دریایی

آغاز بکار ۲ نمایشگاه مجازی حمل و نقل و صنایع دریایی

دو نمایشگاه مجازی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل، امروز شروع به کار کرد.

به گزارش بازار، دو نمایشگاه مجازی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل، با استفاده از پلتفرم هوشمند برگزاری رویدادها، همزمان با هفته حمل و نقل بصورت برخط با هدف ارایه توانمندی‌ها و تولیدات شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی امروز شروع به کار کرد.

با افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا، تولیدکنندگان و صادر کنندگان گرایش شدیدی به کسب و کار در فضای مجازی پیدا کرده اند.

این نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌ها در زمان‌های بحران و وضعیت کرونا در کشور است که صاحبان کسب و کار می‌توانند با بهره گیری از فناوری‌های به روز و کارآمد، محصولات و خدمات خود را به صورت مجازی در اختیار بازدید کنندگان قرار دهند.

این نمایشگاه با حضور برخط بیش از ۱۰۰ شرکت در حوزه‌های حمل و نقل، لجستیک و دریایی، خدمات دریایی و بندری، تخلیه، بارگیری و ذخیره سازی محصولات گازی و پتروشیمی، سوخت رسانی، تهیه و تعمیر ملزومات کشتی، ساخت و نصب اسکله‌های نفتی و گازی، بازرسی، رده بندی انواع شناور و روسازی دریایی و ... برگزار شده است.

رضائیان مدیر توانمند سازی رویدادهای مجازی درباره این نمایشگاه برخط گفت: از مزایای منحصر به فرد نمایشگاه‌های برخط، کاهش هزینه‌ها و نامحدود بودن زمان و مکان است که می‌توان امکان گفتگوی آنلاین بین غرفه دار و بازدید کننده را از جمله مزایای این نمایشگاه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: معرفی محصولات و خدمات به صورت پخش کلیپ، عکس و اطلاعات متنی در فضاهای ایجاد شده امکان پذیر است.

رضائیان اضافه کرد: این نمایشگاه در سال‌های قبل بصورت مستمر و فیزیکی همزمان با هفته حمل و نقل برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و با وجود دریافت مجوز برگزاری نمایشگاه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بصورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.onlineproexpo.com با ورود به فضای نمایشگاه مجازی از امروز ۲۶ آذر تا اول دی ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر با ارایه محصولات و خدمات به صورت آنلاین بازدید کنند.

کد خبر: ۶۱٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha